Ice, Ice en een mislukte Surprise - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Anne Wetering - WaarBenJij.nu Ice, Ice en een mislukte Surprise - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Anne Wetering - WaarBenJij.nu

Ice, Ice en een mislukte Surprise

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

16 Juni 2008 | Australië, Melbourne

Hoi allemaal!

Hier mijn laatste berichtje vanuit Melbourne, inmiddels 2 uur 's nachts.. maar nog te veel dingen te doen om morgen te vertrekken.
Om te beginnen mijn vaders en moeders natuurlijk hier. Ik had gepland ze op te halen van het vliegveld, had natuurlijk makkelijk een dag vrij kunnen regelen.. Het zou allemaal een mooie verrassing worden.
Ik was keurig om kwart voor 8 op het vliegveld, vlucht zou om 5 voor 8 landen. Uiteindelijk was de landingstijd 8 uur, dus ik heerlijk wachten bij de International Arrivals.. 4 deuren waar mensen uit kwamen, dus het was goed kijken. Ik wachten en kijken, wachten en kijken en nog meer wachten en kijken.. Na 2 uur nog geen papa en mama. Een aantal smsjes van mama gaven aan dat ze geland waren, op de koffers wachten en door de douane moesten en dat het heel druk was, ik dacht het kan dus nog wel even duren!

Totdat, ik een smsje krijg waar ik ben van moeders.. Ik wilde mezelf natuurlijk niet verraden en stuurde heel gemakkelijk terug: waar zijn jullie? Reactie, bij Nomads!

Neeeee! Dat was dus niet het plan, ik rennen naar buiten, de eerste de beste bus naar de stad ingedoken en toen terug naar Nomads. Wat een grap toch, echt een Bridget Jones verhaal. Uiteindelijk niet veel later vaders en moeders gevonden en een paar biertjes gedronken in de bar van het hostel.
De volgende morgen (vanmorgen voor mij) afgesproken om om half 10 te gaan ontbijten en daarna wat bezichtigingen te doen.. half 11 uiteindelijk naar hun kamer gelopen om ze wakker te maken, hoezo geen jetlag ;)

Heerlijk ontbeten, de Royal Botanic Gardens bezocht. Waar moeders goed geinteresseerd was in al het Australische Bird life.. wat een vogels he, en allemaal onbekende geluiden van moeders. Daarna wat gedronken op Federation Square en terug naar het hostel. Mijn plicht riep want ik moest afscheid nemen van mijn collega's en om 5 uur werken.
Mijn laatste dag zit er dus nu echt op in Melbourne. Morgen om 9 uur vertrekt mijn bus naar Adelaide. Waar ik één nacht verblijf en dan op tour naar Alice Springs ga. (lekker in de outback, dus waarschijnlijk weinig bereik) Ik vlieg op 25 juni vanaf Alice Springs naar Sydney voor een paar daagjes stadsbezichtiging. Vanaf Sydney vertrek ik op zaterdag de 28 juni op een 3 daagse tour naar Melbourne, waar ik vaders en moeders weer ga ontmoeten voor de laatste paar dagen van dit geweldige avontuur!

Ik zal jullie op de hoogte brengen en binnenkort weer wat foto's plaatsen. Ik heb namelijk nog de nodige Ice Bar foto's, waar ik afgelopen week geweest ben. Lekker koud, maar geweldig om te zien van binnen.

Tot snel allemaal!

xx Anne

  • 16 Juni 2008 - 16:26

    Linda:

    Hee Annsjovis ;)

    Jammer van je verassing maar het klinkt wel grappig al kan ik me voorstellen dat het wachten wat minder was! ;)
    Heel veel plezier met reizen de komende tijd :)Ben benieuwd na je foto's van de icebar haha staat je vast charmant zo'n mooie muts :P

    xx

  • 17 Juni 2008 - 12:17

    Wieneke:

    hey anne. jammer dat je surprise is mislukt. vanavond ga ik gezellig voetbal kijken bij piet dus erg gezellig. we zien je snel weer tot dan hebben we genoeg bij te kletsen. veel plezier nog.
    groetjes wieneke

  • 19 Juni 2008 - 13:06

    Maria:

    Hallo Anne,
    Geniet nog even van de tijd dat je daar bent, doe de groeten aan je vader en moeder.
    Groet'n uut Den Nul Maria

  • 20 Juni 2008 - 11:12

    Gerda:

    Hey Anne

    Ha ha,Leuk verhaal hoor,maak er samen een mooie tijd van(eindelijk weer plat proatn) en geniet van de laatste paar weken!!!!!

    xx
    Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Anne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 25816

Voorgaande reizen:

06 Februari 2008 - 09 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: